ეს მოდული დამეხმარა კიდევ ერთხელ სიღრმისეულად გამეანალიზებინა ესგ და სტანდარტები.განვიხილეთ შეფასების მეთოდები თავის სტრატეგიებით: 1.წინარე ცოდნა და საჭიროების დადგენა 2.გაგების დემონსტრირებისთვის 3.თვითრეგულირება,თანამშრომლობა,წახალისება 4.მეტაშემეცნების წახაწახალისება 5.პროგრესის მონიტორინგი. ბოლოს შევქმენით პროექტის პრეზენტაცია,დავხვეწეთ ამ პროექტის გეგმა.გავაკეთეთ რეფლექსია.
მიზნებში ნათლადაა ახსნილი, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები. მიზნები შეესაბამება გეგმაში მითითებულ სა გნობრივ სტანდარტებს.
ОтветитьУдалитьმიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ისეა დასმული, რომ მოსწავლეებიშეძლებენ გამოიყენონ ინფორმაცია შინაარსობრივი შეკითხვებიდან და დეტალურად უპასუხებენ თემატურ შეკითხვებს.მოსწავლეები კრიტიკულად და შემოქმედებითად იფიქრებენ მთავარ შეკითხვაზე.
მიზნებში ნათლად არის ახსნილი, თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები პროექტის ფარგლებში.მიზნები გამომდინარეობს საგნობრივი სტანდარტებიდნ. პედაგოგს კარგად აქვს გათვლილი მოსწავლეთა საბაზისო ცოდნა და პროექტის დახმარებით მოსწავლეებს გაიყვანს არა მარტო მაღალ სააზოვნო უნარებზე, არამედ ხელსაც შეუწყოს მათ შემოქმედობითობას.
ОтветитьУдалитьგმადლობ მარიამ
ОтветитьУдалить